CARA MEMBUAT TEMPAHAN

PROSES PEMBELIAN

1. Tentukan KUANTITI, JENIS/DESIGN KOTAK DOORGIFT dan JENIS BAHULU yang diingini.

2. Hubungi Doorgift Bahulu Amalin untuk perbincangan.
    HP. No. : 017 4119196
    Email    : bahuluamalin@yahoo.com.my


PROSES PEMBAYARAN

1. Selepas kata putus dicapai dan tempahan dibuat, pelangan perlu membuat pembayaran deposit sebanyak 50% deposit.

2. Bayaran boleh dibuat melalui;
    ACC MAYBANK

   (NURUN NAJJWA BINTI OTHMAN)
   Email: bahuluamalin@yahoo.com.my

3. Salinan resit atau salinan transaksi perlu dihantar kepada pihak Doorgift Bahulu Amalin melalui email: bahuluamalin@yahoo.com.my atau MMS/ Whatsapp/ Line di talian 017 4119196.

4. Tempahan hanya akan diterima setelah pihak Doorgift Bahulu Amalin menerima pembayaran deposit.

5. Baki bayaran boleh dijelaskan 1 - 2 hari sebelum tempahan dihantar melalui COD atau pengeposan.


PROSES PENGHANTARAN

1. Doorgift Bahulu Amalin menawarkan servis penghantaran COD bagi pelanggan yang berlokasi di Negeri Pulau Pinang dan Kedah. Kos penghantaran perlu ditanggung oleh pelanggan.

2. Bagi pelanggan dari negeri yang tidak dinyatakan di atas (SEMENANJUNG MALAYSIA), penghantaran dibuat dengan menggunakan servis KTMB. Kos penghantaran perlu ditanggung oleh pelanggan.





No comments:

Post a Comment